fbpx Põhilise sisu juurde

Kaarel Oja

Kaarel Oja on strateegilise innovatsiooni-agentuuri Quantitas asutaja ja konsultant. Tal on 20 aastat kogemust turunduse- ja innovatsioonistrateegia valdkondades, n.ustades rahvusvahelist tooteinnovatsioon ettev.tetes Fiat Chrysler Automobiles, Ferrero, Luminor ning All Media Baltics. Ta on omandamas doktorikraadi tehnoloogia adaptsioonis TalTech’is (Turundus) ning Universita Bocconis (Tehnoloogia adaptsioon). Kogenud mentorina on ta toetanud meeskondi väljapool igapäevatööd suurettevõtetega ka Startup Estonia programmides (2020), välja töötanud EAS Turuletuleku meistriklassi (2020-2023) ja juhtmentorina toetanud enam kui 87 meeskonna tööd innovatsiooni, tootearenduse, turunduse ja teadusarenduse valdkondades.

Teemad, millega Kaarel saab aidata:

Innovatsooniprotsessid

Koostöö teadlastega & teadusprojektide rahastus

Digitoodete arendus ja müük

Äriprotsesside digitaliseerimine

E-kaubandus & rahvusvaheline e-kaubandus

Markko Karu

Markko Karu on mitmekülgne disainer, kes 25 aasta jooksul on konsulteerinud üle 200 organisatsiooni väärtuspakkumise, tootestamise ja brändingu valdkonnas. Ta on olnud disainibüroode Velvet ja Brand Manual kaasasutaja. Töötades nii iduettevõtte staatuses olevate kui ka rahvusvaheliste korporatsioonidega, on Markko aidanud neil läbi kasutajakeskse vaatenurga oma tooteid ning teenuseid konkurentsivõimelisemaks muuta.
Teemad, millega Markko saab aidata:

Allan Valm

20-aastase kogemusega digitaalses maailmas ja 6-aastase kogemusega idufirma ülesehitamisel ja juhtimisel on Allan aidanud turule tuua edukaid digitooteid ning edendanud innovatsiooni selliste ettevõtetega nagu Ericsson, Telia, Veriff ja Inbank.

Allan ühendab tehnilise asjatundlikkuse sügava arusaamisega inimestest, võimaldades tal kiiresti testida ja valideerida äriideid, mis kasutajatega tõeliselt kõnetavad. Tema tõestatud tulemuslikkus hõlmab järjepidevat suurepäraste tulemuste saavutamist, alates EAS-i rahastuse hankimisest kuni tugevate partnerluste loomiseni. Allani kasutajakeskne disain lähenemine tagab, et tooted mitte ainult ei vasta turu nõudmistele, vaid ületavad ka klientide ootused.

Kui raha hakkab otsa saama ja toode on alles pooleli, astub Allan mängu, et aidata teil suunda muuta, keskenduda ja viia teie visioon tõhusalt ellu:

Teemad, millega Allan saab aidata:

 

Alari Orav

Alari Orav on AKU Collective’i partner ja disainer, kes vastutab disainiprojektide ettevalmistamise ja läbiviimise eest, samuti ka ettevõtte juhtimise eest. Tal on üle 20 aasta kogemust erinevates disainiprojektides ning agentuurides (Lowe AGE, Tank Grupi AS, AKU). Ta on olnud erinevate mahtude ning valdkondadega projektide juures nii graafilise disaineri, loovjuhi kui ka tiimijuhina. Alaril on kogemusi nii erasektorist kui ka avalikust sektorist.

Teemad, millega Alari saab aidata:

Otto Mättas

Otto on 15-aastase rahvusvahelise kogemusega IT-insener ja arhitekt, kes on spetsialiseerunud tehisintellektile. Ta on aidanud era-, avaliku ja kolmanda sektori organisatsioone – alates idufirmadest kuni suurkorporatsioonideni -, aidates arendada nende tooteid, teenuseid ja ärimudeleid, mis on seotud IT ja tehisintellektiga. Tehisintellekti kogukonna aktiivse liikmena aitab Otto oma tegevuse, uurimistöö ja mentorluse kaudu kaasa valdkonna arengule. Otto usub, et tehisintellekt on osa meie tulevikust, ja püüab aidata ettevõtetel selle potentsiaali maksimaalselt ära kasutada.

Teemad, millega Otto saab aidata:

J. Margus Klaar

J. Margus Klaar on alustavaid ja tegutsevaid ettevõtteid nõustanud juba üle 30 aasta, töötades organisatsioonidega väga erinevatest tegevusvaldkondadest. Silmapaistvate äriarendusprojektidena võib välja tuua Swedbanki väikeettevõtete suuna äristrateegia, Elroni kasutajakogemuse arenduse ja Helmese brändistrateegia. Alates 2018. aastast on Margus Disaini Meistriklassi disainijuhina nõustanud kümneid ettevõtteid jõudmaks uute toote- ja teenusearendusteni.

Teemad, millega Margus saab aidata:

Kadi Oja

Kadi Oja on 10 aastase disainikogemusega, millest viimased viis on ta pühendunud kasutajakogemuse ja interaktsioonidisainile. Kadil on laialdane kogemus nii lihtsamate veebilehtede kasutajamugavuse kujundamisega kui ka keerukate digitoodete süsteemidega veebis ja mobiilis. Ta on teinud koostööd selliste ettevõtetega nagu Telia, Omniva, Eesti Esitluskeskus ning nõustanud veebidisainereid, tootejuhte ning ettevõtteid funktsionaalse kasutajakogemuse kujundamisel.

Kadi taust meedia- ja reklaamikunsti erialal annab tervikliku arusaama brändi kasutusest veebis ning on süvendanud tema huvi disainisüsteemide loomise ja juhtimise vastu.

Teemad, millega Kadi saab aidata:

Kari Maripuu

Kari tegeleb ettevõtlusega üle 20-aasta ja seda peamiselt tehnoloogia valdkonnas, kuid kogemusi on omandatud ka palgatöötajana suurettevõtetes Telia ja IBM. Tema 2010. aastal asutatud tarkvara ettevõte Brightspark on pälvinud rahvusvahelise tunnustuse mitmetel ettevõtluskonkursil. 2020. aastal tehtud äristrateegia muudatus tõi ettevõtte Ajujahi kaamerate ette ning samuti läbiti edukas raha kaasamise faas, et toetada ettevõtte tootearendust ning rahvusvahelistumist.

Kari tugevused on personaalmüük ja müügi juhtimine, ettevõtte strateegiline juhtimine, teenuste eksport ja finantsplaneerimine. Ligi 20-aastane juhtimiskogemus on õpetanud Karile väga erinevaid juhtimisülesandeid ning andnud hindamatu pagasi erinevates olukordades äri arendamiseks. Kari on alates 2012. aastast olnud mentoriks EAS Ärimentorprogrammis ja Ajujahis ning viimased aastad aitab kaasa alustavatele ettevõtetele ka Tallinna Ettevõtlusinkubatoris. Kari jaoks on oluline, et alustavad ettevõtted saaksid tuule tiibadesse, looksid uusi töökohti ning tooksid turule uusi ja huvitavaid tooteid ja teenuseid.

Teemad, millega Kari saab aidata: