Sandra Sultsing
Sandral on kommunikatsioonivaldkonnas kogemust üle 12 aasta. Tema kliendiportfelli on aastate jooksul kuulunud väga lai valik ettevõtteid toidutööstusest, hotellinduse, telekomi-, tehnoloogia- ja finantsvaldkonnani välja. Sandra on nõustanud kommunikatsiooniküsimustes nii organisatsioonide kommunikatsioonitiime, tippjuhte kui ka idufirmade asutajaid. Ta on töötanud turunduskommunikatsioonigrupis Idea (nüüdne Havas Eesti) ja on täna agentuuri Prefix Communications looja ja konsultant.
Teemad, millega Sandra saab aidata:
- Mõjuisikud ja affiliate turundus
- Suhtekorraldus ja meediasuhted
- Turunduskommunikatsioon & copywriting
Johannes Sepp
Johannes on sotsiaalmeedia- ja videoproduktsiooni agentuuri VAAS strateeg ja partner ning iduettevõtte Parcelsea turundusjuht. Ta on tegelenud sotsiaalmeedia- ja digiturundusega üle 9 aasta ning olnud sotsiaalmeedia kanalite arengu, olulisuse ja plahvatusliku kasvu tunnistajaks. Lisaks iduettevõttele ja Eesti suurtele brändidele on ta aidanud aastate jooksul mitmeid alustavaid ettevõtteid nii Eestis kui ka välisturgudel.
Teemad, millega Johannes saab aidata:
- Sotsiaalmeedia ja Facebook
Einar Tiimla
Einar Tiimla on häk strateegilise disaini- ja veebiagentuuri asutaja ning tegevjuht, kellel on 15-aastane kogemus turunduses. Tal on tugev teenuseäri, IT, veebi ja disaini taust. Süstemaatiline, kuid loov lähenemine. Einar on aidanud luua ja edu saavutada paljudel brändidel. Häk saavutas viiendaks toimimisaastaks tiitli „Top 5 digiturundusagentuur Eestis!”.
Lisaks on agentuur saanud tunnustusi reklaamikampaaniate, brändide ja veebilehtede eest Eestis ja välismaal. Nimekamatest häki klientidest võiks välja tuua Citycon Eesti, Sileni, Honda Baltikumi ja Soome maaletoojabrändi jt. Einar on jaganud oma teadmisi nii Eestis kui rahvusvaheliselt, esinenud seminaridel, olnud külalislektor ja koolitaja.
Teemad, millega Einar saab aidata:
- Visuaalne identiteet
- Turundusstrateegia & turunduskanalite valik
J. Margus Klaar
J. Margus Klaar on alustavaid ja tegutsevaid ettevõtteid nõustanud juba üle 30 aasta, töötades organisatsioonidega väga erinevatest tegevusvaldkondadest. Silmapaistvate äriarendusprojektidena võib välja tuua Swedbanki väikeettevõtete suuna äristrateegia, Elroni kasutajakogemuse arenduse ja Helmese brändistrateegia. Alates 2018. aastast on Margus Disaini Meistriklassi disainijuhina nõustanud kümneid ettevõtteid jõudmaks uute toote- ja teenusearendusteni.
Teemad, millega Margus saab aidata:
- Innovatsooniprotsessid
- Teenusedisain & väärtuspakkumine
- UX disain
- Turunduskommunikatsioon & copywriting
Marelle Ellen
Marelle Ellen on ettevõtja, turundaja ja turunduspodcasti grit. üks saatejuhte. Turundusjuhina on ta aidanud üles ehitada influencer-turunduse platvormi Promoty, ärifestivali sTARTUp Day ning nüüd ehitab enda koolitusettevõtet. Lisaks on ta koolitanud ja mentordanud alustavaid ettevõtjaid nii Eestis kui välismaal.
Teemad, millega Marelle saab aidata:
-
- Digiturunduse strateegia & reklaamikampaaniad
- Turundusstrateegia & turunduskanalite valik
- Mõjuisikud ja affiliate turundus
Priit Kallas
Priit on turunduse ja reklaamiga tegelenud üle 20 aasta ja aidanud kaasa paljude Eesti tipp-brändide turundamisele. Priit on ka esimese eestikeelse internetiturunduse blogi looja. Hetkel haldab ta sotsiaalmeedia turundusele keskenduvat veebiajakirja www.dreamgrow.com, mille kaudu on Priit jaganud teadmisi sotslmeedias ja digiturunduses tulemuste saavutamises miljonitele huvilistele üle maailma. Lisaks teadmiste jagamisele digikanalites on Priit viinud läbi ka üle 400 koolituse seminaride, konverentside ja töötubade näol.
Teemad, millega Priit saab aidata:
- Turunduskommunikatsioon & copywriting
- Digiturunduse strateegia & reklaamikampaaniad
- Sotsiaalmeedia ja Facebook
- SEO
- Google Analytics, Google Ads, Goolge Merchant Center
- Tehisintellekt
- E-kaubandus & rahvusvaheline e-kaubandus
- Müügisõnumid digitaalsetes kanalites
Iris Kivisalu
Irisel on üle 10-aastane töökogemus fotograafina. Tema töid on avaldanud enamik Eesti suurematest väljaannetest, samuti der Spiegel, Itaalia Vogue ja iGNANT. Iris on võitnud mainekal Nikoni “Best Portrait and Wedding 2017” rahvusvahelisel portreevõistlusel esikoha. Iris on pikalt olnud seotud disainivaldkonnaga, olles lähedalt näinud kujunevate brändide köögipoolt loovjuhi ja kujundaja vaatenurgast. Iris usub, et läbimõeldud ja terviklik visuaalne presenteering on tänapäeva brändiloome ABC, ilma milleta ei jõua ka kõige sisukamad ideed õige sihtgrupini.
Teemad, millega Iris saab aidata:
- Reklaam – ja tootefotode tegemine
Indrek Põldvee
Indrek Põldvee lõi B2B Growth OÜ selleks, et aidata ettevõttetel ja inimestel viima LinkedIn uuele tasemele. B2B Growth on ainuke Baltikumis LinkedIni fookusega agentuur. Viimase 3 aastaga on korda tehtud üle 1000 isikliku ja ettevõtte profiili, hallatud rohkem kui 80 erinevat profiili, koolitatud üle 3000 inimese ja avatud filiaal Prantsusmaal.
Eelneva ettevõttega Sorry as a Service on läbitud StartupWiseGuys kiirendi ja Techstars London kiirendi ja startupi müügi kogemus. Indreku tugevused on algfaasis ettevõttete mentordamine, müügi alustalad, mõtteviisiga tegutsemine, müügi ja turundusplaanide koostamine.
Teemad, millega Indrek saab aidata:
Veiko Ristissaar
Veiko Ristissaar on ettevõtja, õppejõud ja koolitaja, kes omab üle 12 aasta digiturunduse kogemust.
Ta on loonud üle 50 erineva veebi- ja turundusprojekti erinevatele ettevõtetele ning koolitanud üle 20 organisatsiooni digiturunduse valdkonnas. Lisaks sellele on õppejõud Tallinna Majanduskoolis, kus õpetab viimased 3 aastat digiturunduse ja sotsiaalmeedia spetsialiste ning väikeettevõtjaid erinevatel internetiturunduse teemadel.
Veikol on kõrgharidus turunduses ja magistrikraad rahanduses. Täna aitab Veiko läbi oma ettevõtte, Digiturundus OÜ teistel ettevõttel astuda turunduses järgmise sammu edasi ja koolitab tulevasi digiturunduse eksperte koolis.
Teemad, millega Veiko saab aidata:
- Sotsiaalmeedia ja Facebook
- SEO
- Google Analytics, Google Ads, Goolge Merchant Center
Tõnu Väät
Tõnu on varasemalt töötanud üle 20 aasta meedias, juhtinud Eesti Ajakirjade Liitu, kuulunud Eesti Otseturundus Liidu juhatusse ning olnud pikaajaliselt tegev turunduses ning müügis. Viimased 3 aastat on aktiivselt tegev e-kaubanduse entusiasti ning eestvedajana juhtides Eesti E-kaubanduse Liitu.
Tõnu on kirjutanud üle 200 soovitusartikli, andnud üle 100 intervjuu telekanalitele, raadiotele, online e-kaubanduse kasvu, potentsiaali ning kitsaskohtadega, lisaks kutsutud esinema kõikidele suurematele seminaridele 2021.a. mis e-kaubandust käsitlesid (Tallinna tarbijapäev, üleriigiline ettevõtlusnädal, Pärnu konverentside Tarneahela konverents, Kaupmeeste Liidu aasta konverents, MELT, Baltic e-Commerce Forum jne.) Tõnul on üks parimaid ülevaateid ja tunnetusi e-äri alustamise, kasvatamise, kitsaskohtade ja potentsiaali leidmisel kui ka välisturgudele laienemisel.
Tõnult saad abi:
- Suhtekorraldus ja meediasuhted
- E-kaubandus & rahvusvaheline e-kaubandus