Warning: Undefined array key "session_id" in /data01/virt77067/domeenid/www.inkubaator.tallinn.ee/htdocs/wp-content/themes/Reaktiiv/page-templates/events.php on line 56

Grupimentorlus: Turundusplaan

AEG: 03.02.2022 , 08.02.2022 - 08.02.2022 , 10.02.2022 - 10.02.2022 kell 10:00 - 12:00

KOHT: Tallinna Loomeinkubaator Veerenni 24C korpus, III korrus

Loomeinkubaatori mentori Älian Mägi juhendatud grupimentorlusel saavad osalised tagasisidet oma ettevõtte turundusplaanile ja turundustegevustele. Eelduseks on osalemine 19. jaanuaril toimuval koolitusel.

Ühel grupimentorlusel saab korraga osaleda kuni 6 ettevõtet.  Tegemist on hea võimalusega saada oma ettevõtte turunduse kohta mõtteid ja tagasisidet nii koolitajalt endalt kui ka teistelt osalistelt.

Grupimentorlus on formaat, kuhu on kutsutud väga väike hulk ettevõtjaid. Grupimentorluse algab sellega, et koolitaja tutvustab teooriat ja seejärel antakse igale osalevale ettevõtjale samal teemal tagasisidet. Väikeses grupis saavad kõik üksteise tegevustest õppida ja koos mõtteid lennutada

Käesolev seminar on toetatud projekti “Loomemajanduse ettevõtete konkurentsivõime, jätkusuutlikkuse, ekspordivõimekuse ja teiste majandussektoritega koostöö arendamine 2020-2021” (EU53522) raames. Seminaril osalemine on osalevatele ettevõtetele käsitletav vähese tähtsusega abi saamisena.

Viimased uudised
Greenful loob tekstiilijäätmetest rohelisemat tulevikku
17.04.2024

Tallinna Loomeinkubaator korraldas projekti BALTIC2HAND raames veebiseminari, kus Greenful Group´i tegevjuht Toomas Allikas rääkis ettevõtte teekonnast ning avas ülemaailmse tekstiilijäätmete probleemi uskumatuna näivat suurust.   (image) Sissejuhatuseks andis Toomas kriisist jahmatava ülevaate: „Maailmas toodetakse 92 miljonit tonni tekstiilijäätmeid, Euroopas tekib neid ligikaudu 12 miljonit tonni. Igas sekundis ladestatakse või põletatakse üks...

LOE LISAKS
Disain kohtub Disainiga: Tallinn Dolls
17.04.2024

Seekordse „Disain kohtub Disainiga“ ürituse raames jagas oma kogemuslugu Tallinn Dolls’i juht ja asutaja Mari Martin. (image) Oma brändiga alustas Mari 15 aastat tagasi ning esialgu oligi mõte teha seda lihtsalt fun´i pärast ja hobi korras, teadmata, kuhu ettevõtmine viib. Päris alguses disainis ta ekstravagantsemaid esemeid ning tooted olid mõeldud...

LOE LISAKS