Hommikuseminar: Influencer turundus
AEG: 04.11.2020 - 04.11.2020 kell 10:00 - 11:00
KOHT: Zoomi keskkond
SEMINARI TEEMAD
- Missugused on influencer turunduse trendid maailmas?
- Kuidas mõõta influencer turunduse efektiivsust?
- Missugused brändid on influencer turunduses teerajajad?
Siim Säinas
Siim on sotsiaalmeedia valdkonnas töötanud 11 aastat. Sellesse aega on jäänud töö 170 brändiga, üle 1500 turu-uuringu, strateegia ja turundusefektiivsuse mõõtmisprojekti. Siim on töötanud brändidega nagu Pepsi, Intel, H&M, VISA ja Google. Koostöös WFAga (World Federation of Advertisers) on ta loonud meetodi, kuidas suurtele brändidele sotsiaalmeedias autentseid tarbijakommuune kasvatada, seda analüüsi meetodit kasutatakse Omnicomi ja WPP gruppides tänaseni. Ta on ESOMARi liige.
Hind:
Eesti Kaubandus- Tööstuskoja liikmetele ja Loomeinkubaatori inkubantidele 29 € + käibemaks
Mitteliikmetele 59 € + käibemaks