Eelinkubatsioon alustavale ettevõttele: Mentorseminar: Väärtuspakkumine. Brändi strateegia ja kuvand.

AEG: 26.05.2020 - 26.05.2020 kell 10:00-12:00

KOHT: Online, Zoom

Tallinna Loomeinkubaator alustab eelinkubatsiooni programmiga, mille eesmärk on innustada ja võimendada alustavaid ettevõtteid, jagades ettevalmistavaid teadmisi äri edukaks alustamiseks.

Neljast praktilisest koolitusest koosneva programmi käigus tuleb juttu müügijuhtimisest, brändi kuvandist ja turundusstrateegiast aga ka sellest, kuidas läbi mõelda oma ärimudel ja välja selgitada, millist erilist väärtust Sinu toode või teenus kliendile pakub.

Programm on mõeldud kõigile neile, kes on ettevõtlusega alustamas. Ootame seminaridele alustavaid ettevõtjaid, aga ka neid, kes juba tegutsevad, kuid tahavad oma ettevõttele uut hoogu sisse anda koolituste programmi näol. Koolitusi viivad läbi Tallinna Loomeinkubaatori ärimentorid.

EELINKUBATSIOON SISALDAB:

  • 4 koolitust, kus on ühendatud teooria ja praktiline osa
  • Koolitused toimuvad 19.05.2020 - 09.06.2020
  • Loomeinkubaatori inkubantidele ka toetavaid konsultatsioone

HIND:

15€ (lisandub KM) sisaldab osalemist ühel programmi koolitusel.
50 (lisandub KM) sisaldab osalemist programmi kõigil 4 koolitusel.
Kõiki koolitusi korraga ostes registreeri palun emaili vahendusel info@inkubaator.ee

Loomeinkubaatori inkubantidele sisalduvad kõik koolitused kuutasus.

Eelinkubatsiooni võetakse vastu piiratud arv osalejaid. Registreeri kohe! 

  • 19.05 10:00-12:30 ETTEVÕTTE ÄRIMUDEL
  • 26.05 10:00-12:00 VÄÄRTUSPAKKUMINE. BRÄNDI STRATEEGIA JA KUVAND
  • 02.06 10:00-12:00 KLIENDITEEKOND JA TURUNDUS
  • 09.06 10.00-12:00 MÜÜGISTRATEEGIA

*Võimalusel toimuvad koolitused Loomeinkubaatoris kohapeal, kuid võib juhtuda, et viime koolitused läbi online-keskkonna vahendusel. 

Lisainfo:
Marietta Ruben, marietta@inkubaator.ee

-----------------------------------------------------------------------------------------------------
19. mai 10:00-12:30 Mentorseminar: Ärimudelid. Business Model Canvas.

Mentorseminari eesmärk on, et ettevõtjad saaksid läbi mõelda ja valida oma ettevõtte ärimudeli. Ootame koolitusele ka ettevõtteid, kes soovivad oma ärimudelis muudatusi teha. Kohtumise tulemusel valmib ärimudeli esialgne versioon.
Mentorseminari viib läbi Loomeinkubaatori mentor Rando Rannus.

26. mai 10:00-12:00 Mentorseminar: Väärtuspakkumine. Brändi strateegia ja kuvand.

Mentorseminari eesmärk on, et ettevõtjad saaksid läbi mõelda oma toote/teenuse väärtuspakkumise ja oma brändi kuvandi. Seminaril käsitleme järgnevaid teemasid:
Millist väärtust sinu toode või teenus kliendile pakub? Kas see väärtuspakkumine on kliendi jaoks piisavalt oluline, et ta on nõus harjumuspärasest tootest või teenusest loobuma? Mis on sinu brändi kuvand, kas see ühtib sinu poolt soovituga? Kuidas panna soovitud kuvand kooskõlasse brändi strateegiaga?
Mentorseminari viib läbi Loomeinkubaatori mentor Karen K Burns.

2. juuni 10:00-12:00 Mentorseminar-töötuba: Mis on klienditeekond ja kuidas seda ära kasutada turundusstrateegias reklaamide üles ehitamisel?

Mentorseminari eesmärk on, et ettevõtjad saaksid läbi mõelda oma ettevõtte turundusstrateegia. Kohtumise tulemusel leiame üles ettevõtte ja kliendi vahelised puutepunktid läbi persoonade loomise ning räägime, kuidas neid teadmisi oma turundustegevusi planeerides arvesse võtta.
Mentorseminari viib läbi Loomeinkubaatori mentor Älian Mägi.

9. juuni 10.00-12:00 Mentorseminar: Müügistrateegiad.

Mentorseminari eesmärk on, et ettevõtjad saaksid läbi mõelda oma ettevõtte müügistrateegia. Seminaril käsitleme järgmisi teemasid:
- Müügistruktuuri osad (müügikommunikatsioon, müügimeeskond, müügijuhtimine)
- Ettevõtte müügijuhtimise printsiibid
- Müügijuhtimisega kaasnevad numbrid (kulud, eesmärgid-kvoodid, tulemused, mõõdistamine)
- Esimese müügiinimese värbamine
Mentorseminari viib läbi Loomeinkubaatori mentor Katrin Kiviselg.

 

 

 

Viimased uudised
Ehe ja mahe: kaubamärgid, mis väärtustavad puhast kodumaist
29.05.2020

Ettevõtete Magusameistrid ja Wibe Superfoods looja Kristel Uibo eesmärk on väärindada seda, mida annavad meie kodumaised mahetalunikud ja puhtad metsad ja pakkuda kohalikke tooteid laia maailma. Millega Sinu kaubamärgid tegelevad?  WIBE Superfoods kaubamärgi alt turustame smuuti- ja väetoitude segusid, mille unikaalsed retseptid olen ise koostanud, kasutades oma pikaajalist toitumisnõustaja praktikat....

LOE LISAKS
Siret Design ühendab kõrgmoe argipäevaga
21.05.2020

Siret Design valmistab meisterlike pärltikanditega ehitud lihtsalõikelisi ja ajatuid rõivaid. Siret Designi loovjuht Siret Esko ütleb, et tema loodud käsitikanditega rõivad ühendavad kõrgmoe argipäevaga ja lisavad killukese luksust iga naise garderoobi. Siret, millist sõnumit Sinu looming ja ettevõtte edastavad? Sõnum on demokraatiline – me kõik võime osa saada kõrgmoest ja...

LOE LISAKS