Taani sihtturu seminar

AEG: 11.10.2019 - 11.10.2019 kell 10.00-12.00

KOHT: Tallinna Loomeinkubaator, 3. korruse seminariruum

Teadmisi ja kogemusi jagavad:

Iti Press – Eesti saatkonna majandusatašee Kopenhaagenis
Sirli Mangus – Eestimaise turbakosmeetikabrändi Turbliss asutaja

Taani on oma 5,8 miljoni elaniku ja kõrge elatustasemega Eesti ettevõtjate jaoks atraktiivne ja avastamata sihtriik. Eesti Saatkonna Kopenhaagenis tegevusprofiili olulised märksõnad on: EL poliitika, äridiplomaatia ja maine. Kahepoolses kaubavahetuses oli Taani 2018. a Eesti 11. väliskaubanduspartneriks  käibega ligi 763 mln eurot. Ekspordi kasvu tõttu tõusis Taani 9. ekspordi sihtriigiks. Mahtu annavad eelkõige mahukaubad – puit ja mineraalsed tooted. 

Seminaril räägime, millised on Eesti väikeettevõtjate ja disainerite möödunud aasta Taani kompimise kogemused. Milline on Eesti kuvand Taanis, millele tuleks mõelda antud turule sisenedes ning millised on koostöövõimalused saatkonnaga. Tutvustame Kopenhaagenis 14.-16. mail 2020 toimuvat disainifestivali 3daysofdesign https://3daysofdesign.dk/, millele registreerumine on alanud!

Turbliss alustas Eesti looduskosmeetika turustamist Taanis 2018. aastal. Taani ei olnud algselt planeeritud sihtturg, vaid osutus oluliseks nö töö käigus, kui Turblissi üheks osanikuks sai taanlane. Sirli räägib meile, millised on esmased kogemused Taani sihtturul.

Ootame seminarile Taani sihtturust huvitatud ettevõtjaid!
Vajalik on eelnev registreerimine.

Viimased uudised
KIRA jalatsibränd - tunnustatud ringmajanduse edendaja
31.01.2020

Aasta Keskkonnasõbraliku ettevõtte 2019 konkursil osalenud KIRA jalatsibrändi tunnustati ringmajanduse edendamise eest. "Olla nominentide seas oli juba suur au, kuid saada tunnustatud selle eest, mida oluliseks peame, on lihtsalt super," jagavad ettevõtte asutajad oma siiraid emotsioone. Siinkohal toome teieni ajakirjas Diivan ilmunud intervjuu jalatsibrändi loojatega. Kuidas sündis jalatsibränd KIRA? KIRA...

LOE LISAKS
LOOMEINKUBAATOR & TALLINN DESIGN HOUSE BERLIINIS
24.01.2020

Loomeinkubaator ja Tallinn Design House korraldavad kahe aasta jooksul ekspordiprogrammi, mille eesmärgiks on Eesti elustiili- ja moebrändide välisturgudele sisenemine. Tegevuste keskmes on osalemine Berlin Fashion Week’i raames toimuvatel messidel ja showroomides. Jaanuari alguses külastasime koos disaineritega Berliini  moenädalat ja tutvusime põhjalikult sealsete messide ja nende võimalustega. Meie kogemusele toetudes on...

LOE LISAKS