Müügikoolitus – müügiargumendid, B2B ja B2C müük

AEG: 18.04.2019 kell 9:30-16:00

KOHT: Tallinna Loomeinkubaator, 3. korruse seminariruum

Loomeinkubaator korraldab müügikoolituse, mis annab konkreetsed vahendid ja tööriistad alustavale ettevõttele, kuidas oma toodet-teenust müüa. Koolitus keskendub B2B ja B2C müügile, argumenteeritud müügile ja müügiargumentide loomisele. Iga osaleja teeb valmis oma müügikõne ühele olulisele sihtrühmale (mida ta ise valib), esineb sellega ja saab tagasisidet.

Koolituse viib läbi Madis Teesalu.

Interaktiivne ja kõiki koosolijaid kaasav praktiline koolitus „Loome koos head õnnestumist müügis“ koolitusmetoodika koosneb teooriast, harjutustest, aruteludest, ajurünnakutest, loovtöödest ning mängudest. Koolitus annab konkreetsed vahendid ja tööriistad, mida koolitaja eri olukordade tarvis tutvustab.

Koolituse päevakava:
I teema - Müügi põhialused
II teema - Plaani seadmine ja eesmärgistamine
III teema - Praktika koos analüüsiga

Koolituse ajakava:
09:15-09:30 Kogunemine ja registreerimine.
09:30-12:30 Koolituse 1. osa (sisaldab 10-15 min kohvipausi).
12:30-13:00 Lõunapaus (osalejad korraldavad ise).
13:00-16:00 Koolituse 2. osa (sisaldab 10-15 min kohvipausi).

Hind:
Loomeinkubaatori inkubant: 10€ +KM
Loomeinkubaatori vilistlased: 30€ +KM
Tallinn Design House ettevõtted: 30€ +KM
Kõik teised huvilised: 50€ +KM
Grupp – kuni 20 osalejat.

Registreerimine kuni 16.04.2019 või kuni kohti jätkub. Et koolitus oleks just osalejate vajaduspõhine, et Teie saaksite oma ootusi läbi mõelda ning koolitaja ettevalmistaks vastavalt gruppi vajadustele, palume Teid vastata ka küsimustele: SIIN.

Viimased uudised
KIRA jalatsibränd - tunnustatud ringmajanduse edendaja
31.01.2020

Aasta Keskkonnasõbraliku ettevõtte 2019 konkursil osalenud KIRA jalatsibrändi tunnustati ringmajanduse edendamise eest. "Olla nominentide seas oli juba suur au, kuid saada tunnustatud selle eest, mida oluliseks peame, on lihtsalt super," jagavad ettevõtte asutajad oma siiraid emotsioone. Siinkohal toome teieni ajakirjas Diivan ilmunud intervjuu jalatsibrändi loojatega. Kuidas sündis jalatsibränd KIRA? KIRA...

LOE LISAKS
LOOMEINKUBAATOR & TALLINN DESIGN HOUSE BERLIINIS
24.01.2020

Loomeinkubaator ja Tallinn Design House korraldavad kahe aasta jooksul ekspordiprogrammi, mille eesmärgiks on Eesti elustiili- ja moebrändide välisturgudele sisenemine. Tegevuste keskmes on osalemine Berlin Fashion Week’i raames toimuvatel messidel ja showroomides. Jaanuari alguses külastasime koos disaineritega Berliini  moenädalat ja tutvusime põhjalikult sealsete messide ja nende võimalustega. Meie kogemusele toetudes on...

LOE LISAKS