Toote pakend - erinevad kujunduslahendused ja tootmisvõimalused

AEG: 19.02.2019 kell 10.00-11.30

KOHT: Tallinna Loomeinkubaator, 3. korruse seminariruum

Toodete müügiprotsessis on oluline osa pakendil. Seminaril räägime:

  • kuidas valida pakendi materjal ning kujundus;
  • mida peaks arvestama pakendi välja töötamisel– transpordi ja ladustamise tingimused, pakendamise lihtsus/keerukus;
  • millised on pakendite standardid ning erinevad tootmisvõimalused;
  • etiketid pakendil. 

Seminari viib läbi Loomeinkubaatori uus ärimentor Eili Taavits.

Eili Taavits on pikaajaliselt juhtinud reklaami- ja trükimaterjalide tootmise projekte ning reklaammaterjalide tootmisagentuuri Print House. Eili on väga hästi kursis erinevate tootmisvõimalustega nii offset- kui digitrükikodades ning reklaammaterjalide tava- ja erilahendustega. Ta on teinud koostööd väga erinevate valdkondade ettevõtetega: Honda Eesti, Monton, Statoil Eesti, Apotheka, Eesti Reformierakond, Riigikantselei, Eesti Disanikeskus, EV100, Saint-Gobain Eesti, Eesti Reformierakond, Riigikogu Kantselei, Elektrilevi, Ülemiste City jne. Viimane märkimisväärne projekt oli EU2017 eesistumisega seotud, kus tuli nõustada kõrgetasemeliste saadikute kingituste välja valimist, nende valmistamist, pakendamist ja logistika organiseerimist.

Hind:
Loomeinkubaatori inkubant - tasuta
Kõik teised huvilised - 24€ (koos km)

Registreerimine:

Viimased uudised
Loomeinkubaatoris toimus Briti moeekspertide koolitus “Värv, kommunikatsioon ja bränding”
05.02.2019

4. ja 5. veebruaril korraldas Tallinna Loomeinkubaator seminari teemal “Värv, kommunikatsioon ja bränding”. Koolituse viisid läbi kogenud moe-, turunduse ja disaini eksperdid Suurbritaaniast Jill Tattersall ja Mo Tomaney Wise Birds Network Ltd. UK (www.wisebirds.london/) võrgustikust.  Mo Tomaney on Wise Birds juht. Ta on töötanud selliste suurte brändidega nagu The Body...

LOE LISAKS
Käisime avastamas Berliini ja Pariisi moenädalaid
29.01.2019

Berliini moenädal toimub traditsiooniliselt jaanuari keskpaigas. Nelja päeva jooksul on sisseostjatele, pressile ja külastajatele avatud mitu moemessi ning hulgaliselt showroome. Moenädala märksõnadeks olid „jätkusuutlik mood“ ning „mood ja tehnoloogia“ Võtsime vaatluse alla suuremad messid. Premium mess mitme suure näitusehalliga näitab eelkõige Premium-klassi brände. Väljas olid koguni 1000 kaubamärki ja 1800 kollektsiooni...

LOE LISAKS