Tõhus sotsiaalmeedia reklaam ettevõttele

AEG: 28.09.2022 kell 10:00 - 11:30

Google'i Digioskused seminar.

 

Kas soovid kasvatada müüki? Suurendada brändi tuntust? Leida uusi kliente? Kasvatada veebiliiklust? Sotsiaalmeedia on suurepärane koht, kus seda kõike teha. Koolitusel keskendume ettevõtte kuvandi optimeerimisele ja sotsiaalmeedia reklaami olulisematele aspektidele. Keskendume näidetele Facebooki ja Instagrami platvormidel.

Sotsiaalmeediast on saanud meie igapäeva lahutamatu osa ning seetõttu tegutseme järjest enam nendes erinevates kanalites. Sotsiaalmeedia olulisus on nii ka ettevõtete jaoks üha kasvanud ja selle tähtsus igale turundajale teada. Lisaks orgaanilisele tegevusele kulutavad ettevõtted täna sotsiaalmeedia kampaaniatele palju raha.

Sellel koolitusel keskendume sotsiaalmeedia olemuse ja võimaluste lahtiselgitamisele, millised on olulised reeglid, piirangud ja uuendused. Keskendume peamiselt Facebooki ja Instagrami platvormidele. Toome nippe, kuidas paremini kaasata fänne, panna neid tegema seda, mida bränd soovib ning kuidas nende kahe platvormi reklaame seadistada nii, et raha oleks kulutatud efektiivselt ja tulemuslikult.

Koolitus sobib nii alles reklaamidega alustajale, kes soovib paremat ülevaadet planeerimiseks kui ka juba reklaamidega katsetajale, kes soovib paremini reklaamistrateegiat läbi läbi mõelda ning tulemuslikkust tõsta.

Läbides selle koolituse:

  • tead, kuidas kõnetada oma klientuuri ja millist sisu tema jaoks luua
  • saad mitu ideed, mida oma sotsiaalmeediakanalitesse teha
  • oskad alustada Facebooki ja Instagrami reklaamide seadistamist

 

Koolituse kestus on 1 tund, millele järgneb 30-minutiline arutelu koolitajaga osalejate esitatud küsimuste üle. 

Koolitaja Andrus Kiisküla. Andrus on digiturundaja, turunduskonsultant ja koolitaja, kellel on praktiline kogemus üle 15 aasta. Selle aja jooksul on digiturunduses ja erinevatel platvormidel palju muutunud, pakkudes järjest paremaid võimalusi oma sõnumit vormistada, seda täpselt sihtida ning hiljem mõõta iga tegevuse tasuvust.

REGISTREERI: https://digioskused.ee/koolitused/tohus-sotsiaalmeedia-ettevottele/

Viimased uudised
Fibami: Spordirõivad just Sinule
28.09.2022

Fibami on kodumaine bränd, mis loob naistele ajatuid ja naiselikke spordi- ja vabaajariõivaid. Selle aasta juunis täitus Fibamil 1. tegutsemisaasta. Uurisime meie inkubandi ja Fibami asutaja Ailen Põllu käest, kuidas on ettevõttel siiamaani läinud ja millised on tulevikuplaanid.(image) Fibami asutaja Ailen Põld Kust said idee oma ettevõttega alustada? Idee spordirõivaste...

LOE LISAKS
Disainiöö: Eesti disain teisel ringil
28.09.2022

Tallinn Design House esitles Disainiöö satelliitprogrammi raames vestlusringi „Eesti disain teisel ringil.“ Vestlusringis osalesid Stella Soomlais, Anu Rieberg ja Lilli Jahilo ning vestlust viis läbi Loomeinkubaatori turundusjuht Margaret Aidla. Vestlusring keskendus disainile ringmajanduslikus võtmes ning disainerite kogemusele oma järelturu teenuse alustamisega. Stella Soomlais alustas uue ringi toodete pakkumisega juba 2017....

LOE LISAKS