Võta ühendust

Ärimentorid

  • Äli Kargoja

    Ärimentor - rõivabrändi loomine

    2014. aastal asutas Äli kodumaise rõivabrändi August. Disaini alase hariduse on ta omandanud mainekas Studio Bercot moekoolis Pariisis.

    Enne oma brändi loomist on Äli töötanud moe sektori müügi poolel, korraldades kommertstegevust ning showroome Pariisi rõivabrändi Nicolas Andreas Taralise juures kui ka assisteerides Maison Martin Margiela NYC-is asuvat müügiosakonda.

    Disaini-, ning müügiosakondade igapäevane koostöö on Äli arvates oluliseks alustalaks brändi arengus ning õnnestumises.

    8. aastane kogemus disainist, toodete produktsiooni ning müügi korraldamiseni moepealinnades nagu Pariisi ja NYC ning oma brändi arendamine on Äli sõnul teda karastanud illusioonideta moetööstuse väljakutsetele vastu astuma. Lisaks kirele rõivadisaini vastu nõuab moebrändi loomine julgust, konkreetset ning tugevat kunstilist kontseptsiooni, järjepidevust ning distsipliini.

    Augustiga on Äli osa võtnud tunnustatud rõiva ning kanga messidest Euroopas ning showroomides Pariisis. Ta on oma kollektsioone näidanud mitmetel moenädalatel ning olnud selle protsessi jooksul silmitsi kõikide võimalike murede ja rõõmudega, mida see tiheda konkurentsiga tööstusharu pakub. Tänaseks on Augustil 5 edasimüüjat Eestis ja 20 edasimüüjat üle maailma.

    Teemad, millega Äli saab aidata:

    • rõivabrändi loomine
    • produktsiooni korraldamine
    • rõivamessid, kangamessid, showroomid – õigete kanalite valimine
    • välisturgudele sisenemine
  • Aljona Eesmaa

    Ärimentor - Moeturundus, PR, meediasuhtlus

    Turundustaustaga Aljona Eesmaa tegeleb täna rahvusvaheliste moe- ja ilubrändide meediasuhetega Eestis, PR-agentuuris Polhem PR Estonia. Lisaks moemeediasuhete korraldamisele on ta tegev ajakirjas SÄDE moetoimetaja ja stilistina, samuti peab ta moele ja disainile keskenduvat online-portaali Portail.ee. Läbi aastate on Aljona olnud abiks mitmete moeürituste korraldamise juures, nõustanud kodumaiseid noori alustavaid moedisainereid ning ilukaubamärke, abistanud disainereid stiliseerimisprojektides ning pakkunud moemeedia nõuandeid erinevale publikule.

  • Almar Sehver

    Ärimentor - Intellektuaalomandi kaitse

    Almar Sehver on intellektuaalomandi valdkonnas töötanud juristi ja patendivolinikuna 15 aastat, tegeledes intellektuaalomandi kaitse küsimustega ning kohtuvaidlustega. Almar on partner patendibüroos AAA ning tema ja ta kolleegid on abiks kaubamärkide, disainide, leiutiste (kasulikud mudelid ja patendid) registreerimisel, neist tulenevate õiguste kaitsmisel ning intellektuaalomandi alaste lepingute koostamisel. Almaril on pikaajaline kogemus intellektuaalomandi alastes vaidlustes, sh kohtuvaidlustes. Lisaks erialasele tööle on Almar aktiivne ka ühiskondlikus tegevuses, tegutsedes Eesti Patendivolinike Seltsi juhatuse liikmena ning rahvusvaheliselt ECTA ja INTA aktiivse liikmena.

  • Annika Ljaš

    Ärimentor - turundus, meediasuhted
    Veel hiljuti töötas Annika ettevõtjana aidates Eesti idufirmasid turunduse ning meediasuhetega. Täna on ta Eesti-USA tehnoloogiaettevõtte Planet OS turundusjuht. Annika peab oluliseks, et müük, turundus ja kasutajakogemus töötaksid ühtse mootorina. Annika sõnul ei ole võimalik teha edukat turundust kujundamata kogu teekonda – tulevases kliendis esimese huvi tekitamisest kuni lojaalse kliendisuhte hoidmiseni.
    Ta leiab, et eestlased on turunduses liiga ettevaatlikud ja kuivad, meil tuleb õppida jutustama põnevaid lugusid, katsetada uusi meediume ningglobaalses konkurentsis ellu jäämiseks tuleks turundada vähemalt 10 korda aktiivsemalt kui seni. Varem töötas Annika EASi Välisinvesteeringute Keskuse meeskonnas, kelle ülesandeks on tutvustada Eesti tooteid ja tehnoloogiaid investoritele ja ettevõtetele välisturgudel.
    Teemad, milles Annika saab kaasa aidata:
    • Turundusstrateegia
    • Sotsiaalmeedia turundus
    • Growth hacking
    • Storytelling
    • Mainekujundus ja meediasuhtlus (PR)
    • Sisenemine USA turule
  • Annika Roosmann

    Ärimentor - digitaalmeedia

    Annika töötab 5 aastat meediaagentuuris OMD Estonia OÜ, on liikunud juuretasandilt, ehk siis traditsionaalse-meediaplaneerimisest digiaalmeedia juhi ametikohale, seega mõistab kogu meedia laiemat profiili ning aitab kliendil algtasandist alates, kuidas saavutada eesmärke ning läbi efekttivsete meediakanalite saavutada ärilisi eesmärke.

    Senini on Annika töötanud nii suurte rahvusvaheliste kui ka väikeste Eesti klientidega, pakkunud stateegiat, planeerida kohaliku, sotsiaal-ja rahvusvahelistesse kanalitesse reklaami. Samuti omab Annika ka kõiki Google sertifikaate ning on sotsiaalmeedia vallas läbinud Blueprint koolituste sarja ja samuti valdab kõiki aspekte programmatiku(võrgustikureklaami) valdkonnas.

    Teemad, millega Annika aidata saab:

    • Digitaalmeedia strateegia
    • Sotsiaalmeedia
    • Programmatic RTB
    • Google adwords
    • Analüütika
    • Shopping – ecommerce
  • Heiti Mering

    Ärimentor - Rahvusvaheline müük ja IT

    Heiti on infotehnoloogia ärivaldkonnas tegutsenud viimased 15 aastat. Ligikaudu kaheksa aastat Eesti Raudtee arenduste projektijuhina andis väärtusliku kogemuse ettevõtte äripoole tellijana. Tänu hilisemale tööle rahvusvahelises IT-valdkonna suurettevõttes müügi- ja äritarkvara osakonna juhina ning tänasele tööle Skandinaavia suurimas IT-ettevõttes Tieto on Heiti omandanud tugevad praktilised teadmised IT võimaluste rakendamisel ettevõtte äriprotsesside efektiivistamisel aga ka kliendihalduse ja müügiprotsessi juhtimises nii Eesti kui rahvusvaheliste suhete alal.  Heiti osaleb aktiivselt ka ühiskondlikus tegevuses, võttes aktiivselt osa Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liidus projektidest ning kuuludes ühe Eesti autospordiklubi juhatusse. Heiti on abiks järgmistes valdkondades:

    • Rahvusvaheline müük ja kliendisuhete haldus,
    • IT kaasamine äriprotsesside efektiivistamisel,
    • IT haldus ja võimalikud valikud ettevõtte äriprotsesside toetamisel,
    • Müügistrateegia ja turuhõive kujundamine.
  • Helen Unt

    Ärimentor - Turunduskommunikatsioon, PR

    Helenil on enam kui 10 aastat kogemus eri valdkondade ettevõtete ja organisatsioonide nõustamisel PR- ja turunduse valdkonnas. Ta konsulteerib strateegilise plaani väljatöötamisel, turundus- ja kommunikatsiooniplaani elluviimisel, samuti üritustusturunduse valdkonnas ning aitab leida vastuse küsimusele, kuidas olla soovitud viisil nähtav oma klientidele. Helen on olnud 5 aastat Loov Eesti meeskonna liige, kus tegeles samuti organisatsiooni kommunikatsiooniga, rahvusvaheliste (sh erinevate Euroopa Liidu) projektidega, start-up ürituse TeamLab korraldamisega ja teiste loomeettevõtlust edendavate projektidega. Viimased aastad on Helen nõustanud vabakutselisena ettevõtteid filmi-, moe-, spordi- ja kultuurivaldkonnast.

  • Indrek Adler

    Ärimentor - Eksport, müük

    Indrekul on rohkem kui 15-aastane kogemus toodete müügi ja turunduse valdkonnas. Viimased neli aastat on Indrek juhtinud distribuutormudelil põhinevat eksporti Soome rahvuslikuks uhkuseks peetava Lumene kosmeetikafirmas. Piirkondlikud kogemused hõlmavad muuhulgas Ida- Euroopa riike, CIS riike, Lähis-Ida ja Lõuna-Ameerika mõningaid riike. Kogemuste pagasis on isikliku ettevõtte asutamine, juhtimine ja vast kõige väärtuslikum kogemus – sulgemine. Erinevates rahvusvahelistes ettevõtetes, mille hulgas Scottish & Newcastle ning Orkla Grupp, on tulnud suhelda väga erinevate kultuuride esindajatega ja erinevate äritavadega. Indrek annab nõu eelkõige müügi, toote lansseerimise ja füüsiliste toodete ekspordiga seotud küsimustes, täpsemalt:

    • ekspordivalmidus, vastavalt strateegiavalik;
    • sihtturgude valik;
    • müügi korraldamine, meeskonna motiveerimine;
    • CIS regiooni riikide turgudele sisenemine.
  • Iris Kivisalu

    Ärimentor - visuaalne identiteet
    Tel +372 5665 9589
    iris.kivisalu@gmail.com

    Irisel on üle 10 a. töökogemus nii fotograafina kui ka pidev seotus disainivaldkonnaga, olles näinud lähedalt alles kujunevate brändide köögipooli loovjuhi ametikohalt kuni kujundajani omani välja. Oma töös kogeb ta igapäevaselt, kuidas läbimõeldud ja terviklik visuaalne presenteering on tänapäeva brändiloome ABC, ilma milleta ka kõige sisukamad ideed sihtgrupini ei jõua.

     

    Praegu on Iris vabakutseline fotograaf, töötades peamiselt koos loomeinimeste ja kunstnikega. Tema töid on avaldanud enamik Eesti suurematest väljaannetest, samuti der Spiegel, Itaalia Vogue, iGNANT. Eelmisel aastal võitis ta mainekal Nikoni “Best Portrait and Wedding 2017” rahvusvahelisel portreevõistlusel esikoha.  Ajakiri sugu:N, mille kaasautor Iris on, võitis 2016. aasta Eesti disainiauhindade jagamisel kulla. Lisaks arvukatele täiendkoolitustele on Iris sotsiaalteaduste taustaga, olles õppinud Tartu ülikoolis sotsioloogiat ning ajakirjandust.

     

    Teemad, millega Iris saab aidata:

    • sobiva visuaalse identiteedi leidmine
    • loomingu presenteerimine
    • fotoalane mainekujundus
    • praktiline fotograafia ja tootepildistamine
  • Jaanus Sakkis

    Ärimentor-Disainer

    Jaanus on olnud disainivaldkonnas tegev 12+ aastat, aidates nii erinevaid startup ettevõtteid, kui ka traditsioonilisema ärimudeliga ettevõtteid.

    Ta on koolitanud ja mentordanud disaini ja startup teemadel erinevatel häkatonidel (Garage48, Loomehäkk, European Innovation Academy jmt.) nii kodus kui ka mujal (Valgevene, Gruusia, Kõrgõztan, Liibanon, Uganda jt).

    Jaanus on kõigi oma ettevõtmiste kõrval ka kasutajakogemuse disaini õppejõud. Jaanuse LinkedIn profiiliga saad tutvuda siin.

    Jaanusega tasub konsulteerida oma disainilahenduse suuna leidmiseks:

    • kui kahtled, mil moel Sinu toote/teenuse disainilahendus enim väärtust kannab;
    • mida ja kuidas saaksid paremini teha, on Jaanus parim mentor, kellelt korjata inspiratsiooni ja juhiseid, kuidas oma toodet/teenust läbi disainiprotsessi edasi arendada;
    • kui vajad abi kasutajakogemuse disainimisel, teenusedisaini või brändingu osas.
  • Jürgen Jürimäe

    Ärimentor - tootmine, tootmistehnoloogiad, tootmisseadmed

    Jürgen on Wendre AS tootmisjuht ning masinaehitusinseneri teadmiste, tootmisjuhtimise ja tootmistehnoloogiate arendamises üle 10 aastase töökogemusega. Peamiselt olnud tegev kergetööstus sektori tekstiilitööstuse/koostamise valdkonnas ning puutunud kokku masinaehituse, toiduainetööstuse ja pakenditööstusega, seda nii Eestis, mujal Euroopas ja Hiinas.

    Jürgen on abiks kui on vaja:

    • Alustada tootmisega
    • Kohandada tootmist uuele tootele
    • Leida sobiv tootmistehnoloogia
    • Arendada sobiv tootmistehnoloogia
    • Tootmist laiendada
  • Kadri Ugand

    Ärimentor - äristrateegia

    Kadri on kogenud ettevõtja, kes on muuhulgas tegutsenud ärikonsultatsiooni, investeerimise ja mängunduse valdkondades. Kadri on juhtinud investeerimisfondi/ärikiirendit GameFounders Euroopas ja Aasias, näinud üle 1500 alustava ettevõtte ja investeerinud neist 70sse.

    Ta leiab, et suur osa alustavaid ettevõtjaid on ära uppunud oma toote arendamise mugavustsooni ega tegele piisavalt oma ärimudeli ja ettevõtte enda arendamisega. Oma kogemuse baasilt aitab Kadri järgmistes valdkondades:

    • äristrateegia ja ärimudelid
    • kapitali kaasamine ja investorsuhted
    • strateegiliste partnerite kaasamine
    • ärivõrgustike loomine
    • Aasia turule sisenemine.
  • Karen K Burns

    Ärimentor - B2B müük, äristrateegia

    Karen K. Burns on elanud kolmandiku oma elust Eestist eemal, sealhulgas UK’s, Lähis-Idas ja Lõuna-Aafrikas ning magistrikraadi omandanud University College Londonist. Oma karjääri alustas ta 2006. aastal, kui töötas erinevatel ametikohtadel nii British Telecom’is kui ka Ühendkuningriikide tervishoiusektoris. Pärast laialdasi kogemusi müügi- ja IKT valdkonnas jätkas Karen oma karjääri Araabia Ühendemiraatides,  töötades reklaamivaldkonnas ja Hollywood’i A-klassi filmide tootmises. Hetkel elab Karen Eestis ning juhib ettevõttes Mooncascade äriarenduse osakonda ning tudeerib Londonis kaugõppes juurat. Karen on abiks, kui on küsimus müügi- ja äristrateegia vallast.

  • Kari Maripuu

    Ärimentor - rahvusvaheliste ärivõrgustike loomine, personaalmüük, majandustegevuse eelarvestamine, tarkvaraarendus.

    Kari kogemus ettevõtluses ulatub aastasse 2000 ja on peamiselt püsinud IT-valdkonnas. Lisaks ettevõtlusele on Kari töötanud spetsialisti või juhina Telias, IBM-is ja Net Group’is. 2011. aastal asutatud tarkvaraarendusettevõte Brightspark valiti 2015. aastal 10 parima Euroopa ekspordiettevõtte hulka European Business Awards ettevõtluskonkursil. Kari peamised tugevused on personaalmüügi ja kliendisuhete valdkonnas, aga samuti ka ettevõtte strateegilises juhtimises, teenuse ekspordi planeerimises ja eelarvestamises. Kogemused mentorluses on põhjalikud. Ta on aastaid osalenud EAS Ärimentorprogrammis, olnud kolmel hooajal mentoriks Ajujahi programmis ning olnud toeks ka Junior Achievement programmis, kus teda 2015. aastal tunnustati aasta mentori tiitliga. Kari annab ettevõtlusega seotud loenguid ülikoolides ning kuulub kahe haridusasutuse nõukogusse.

     

     

  • Katrin Kuldma

    Ärimentor - Moeettevõtlus

    Katrin Kuldma on moedisaineri, moeettevõtte omaniku ja juhina ning brändi loovjuhina tegutsenud ca 20 aastat. Katrinil on EKA moedisaini magistrikraad, moedisaini baasharidusele on lisandunud õpingud Rhode Island School of Design’is (USA), Estonian Business School’is ning kursused Stockholm School of Economics Riga juures. Kodumaine moemaastikul tegutsemise tähendab oma moestuudio ja moemaja asutamist, koostööd peadisainerina kohalike suurettevõtetega Sangar ja Klementi/PTA, koostööd moeprojektidega FIBIT, Kuldnõel ja Tallinn Fashion Week. Alates 2006. aastast on Katrin olnud pühendunud innovaatilisele tehnoloogiale tugineva kõrgkvaliteetse moebrändi – Amanjeda – ülesehitamisele. Tänaseks on Amanjeda by Katrin Kuldma kindla klientuuriga kaubamärk koduturul ja on saavutanud rahvusvaheliselt esimesed edusammud. Rahvusvahelisel moemaastikul tegutsemine tähendab osalemist Kopenhageni moemessil, moeturu kaardistamist koostöös konsultatsioonifirmaga, osalemist Milaano moenädalal. Amanjeda by Katrin Kuldma on tänaseks kolm hooaega olnud esitatud showroomis Milaanos. Esimesed reaalsed sisseostjad on täna Itaalias ja Lätis, vajalike kontaktide hulk ulatub ca 300 sisseostjani. Sügiskollektsioon 2014 on valitud Milaano Dolce & Gabbana poolt kureeritud kontseptsioonibutiiki Piave 37. Katrin Kuldma pakub mentorlust järgmistes valdkondades:

    • Rahvusvaheliselt konkurentsivõimeline tootedisain – ideest teostuseni;
    • Kollektsioonide struktuur ja ülesehitus, kollektsioonide kavandamine ja planeerimine;
    • Materjalide hange ja logistika, messid;
    • Kollektsioonide hinnakujundus – omahind, hulgihind, jaehind;
    • Brändi loomine, eesmärgid ja esitlemine;
    • Müügi- ja turundusplaani koostamine, messid, showroomid;
    • Portfoolio koostamine, tööintervjuud;
    • Rahvusvaheline suhtlemine, arusaam moemaailmast;
    • Moe imagoloogia – tootefoto, lookbook, kampaania.
  • Kriss Soonik-Käärmann

    Ärimentor - Moeettevõtlus

    Kriss Sooniku loodud Kriss Soonik Loungerie on luksuspesu ja -sohvariiete bränd, esimene Eestist. Kuue aastaga on Kriss Soonik loonud tugeva rahvusvahelise kuvandi, müües kokku 16. riigis 45. butiigis. Märkimisväärseteks võib pidada Coco de Meri Londonis, Opaque ja Isetan kaubamajades Jaapanis ning Opening Ceremony USAs. Samuti on Kriss Soonik olnud esindatud Vogue, Elle, Grazia, InStyle jt ajakirjades üle maailma ning leidnud tee näitlejate Kirsten Dunsti ja Noemi Harrise ning lauljate Miley Cyruse ja Marina & The Diamondsi garderoobidesse. Kriss on omandanud London College of Fashioni magristrikraadi ning töötanud mainekates pesufirmades Madame V ja Agent Provocateur. Kriss Soonik nõustab järgmistel teemadel:

    • ettevõtlusega alustamine,
    • äristrateegia,
    • bränding,
    • strateegiline juhtimine,
    • eksport.
  • Kristi Kuusk

    Ärimentor - tekstiilidisain, fashion tech, targad kangad

    Kristi Kuusk on disainer-teadur, kes töötab nutitekstiili teenuste loomise suunal. Ta huvitub sellest, kuidas tekstiili-, rõiva-, ning moedisain liiguvad jätkusuutlikumas suunas läbi uue tehnoloogia kaasamise. 2016 aastal esitles ta enda doktoritööd käsitöö ja jätkusuutlikkuse väärtustest nutitekstiili toodetes ja teenustes Eindhoveni Tehnikaülikoolis. Tööga seotud nutitekstiili disaine on näidatud seni 40 rahvusvahelisel näitusell ning esitletud presentatsioonidel, konverentsidel.

    Täna töötab Kristi Eesti Kunstiakadeemias dotsendi ja teadurina Tulevikutekstiili suunal, ning enda ettevõttega Spell disain arendab brändi Spellbound.

    2017 pälvis Kristi kunstiprojekt Magic Lining koostöögrandi VERTIGO, et koostöös ICT a R&D projektiga luua originaalne teaos sidumaks teadust ja kunsti.

    Portfoolio: www.kristikuusk.com

    Kristi nõustab järgmistel teemadel:
    – nutitekstiilid;
    – fashion tech;
    – jätkusuutlik rõivadisain;
    – rõivakollektsioonide kavandist tootmiseni toomine.

  • Margus Alviste

    Ärimentor - strateegiline juhtimine, muudatuste juhtimine, eestvedamine

    Margus on koolitajana tegutsenud 20 aastat, olles keskendunud strateegilise ja üldjuhtimise, turunduse, teeninduse ja müügi, koostöö ning enesejuhtimise temaatikale. Ta on koostööd teinud nii avaliku, era- kui kolmanda sektori organisatsioonidega, löönud kaasa mitmetes mittetulunduslikes projektides, töötanud välja uusi õpimetoodikaid ja arendanud erinevaid ainevalkondi. Margus on esinenud paljudel konverentsidel, avaldanud juhtimisalaseid artikleid, olnud vastutavaks koostajaks ja kirjutanud peatükke raamatule „Organisatsiooni Käsiraamat“ (EAS). Margus on töötanud õpetajana, produtsendina, loonud tegevjuhina Eesti esimese iiri pubi, juhtinud Eesti Telefoni Info- ja Reklaamiosakonda ja ettevõtte avalikke suhteid, samuti telekommunikatsiooni- ja turunduskommunikatsioonifirmasid.

  • Mihkel Moosel

    Ärimentor - Amazon - Kickstarter - Facebook Ads

     

    Mihkel on terve oma senise karjääri tegelenud otsemüügi ja ostupsühholoogiaga (consumer behaviour). Ta on keskendunud tulemustele ja ROI-le.

    Tema asjakohased kogemused ja saavutused on:

    • Isiklik Amazoni äri: kasv 100 000 EUR-ni esimese 6 kuuga.
    • Kickstarteri kampaania Eesti startupile SprayPrinter. Tulemus: läbi aegade TOP 2% rahastatud Kickstarteri kampaania, 160% funded, 83 000 USD raised
    • Amazoni agentuuri “Digital Merchant” asutaja – viime Eesti ettevõtteid läbi Amazoni välismaale. Aitame tihedas Amazoni konkurentsis kasumliku müügikanali välja ehitada ning olemasolevat oluliselt võimendada. Töötanud enam kui 20-ne eri brändiga, nende hulgas Click & Grow, Wendre, Breden Kids.

    Millega oskan Sind väga hästi aidata?

    • Amazonis müümine
    • Kickstarter
  • Peeter Mark

    Ärimentor - Startup ettevõtlus, B2B müük ja turundus
    Peeter Mark omab pikaajalist ettevõtluskogemust ja on näidanud häid tulemusi B2B müügis ja turunduses ning on olnud mitmete ettevõtete asutajaks. Oma karjääri algusaastatel on töötanud majandustarkvara konsultandina, millest saadud kogemus on aidanud hiljem juhtida mitmeid saneerimisprojekte, kus tööprotsesside optimeerimisel on olnud oluline osa. Viimastel aastatel on olnud  keskendunud rohkem startup ettevõtlusele, olles mitme pilveteenuste integratsiooniga seotud startupi asutajaks (Cloutex, Cloudbee).
    Oma põnevaimateks ettevõtmiseks peab ta aga üliedukat Microlink AS äri käivitamist Leedus ning Kalev AS ekspordiprojekte Venemaal ja Ukrainas.
    Peeter saab aidata, kui teemadeks on:
    • toote positsioneerimine ja tootearendus,
    • kõik ekspordiga seonduv – info otse praktikult,
    • müügiprotsesside juhtimine,
    • pilveteenused ja nende ühendamine, online-turundus,
    • investeeringute kaasamine ehk raha tõstmine,
    • äriprotsessid ja majandustarkvarad, kriisijuhtimine.
  • Pirjo Jha

    Ärimentor - juriidiline nõustamine

    Advokaadibüroo Pricewaterhouse Coopers Legal advokaat Pirjo Jha tegeleb igapäevaselt loome- ja tehnoloogiasektori ettevõtete nõustamisega.

    Oma põhitöö kõrvalt nõustab Pirjo ka digitaalset sisu loovaid meeskondi Storyteki inkubaatoris ning on mentorina osalenud nii riistvarakiirendis Buildit kui ka Garage48 hackathonidel. Lisaks osaleb Pirjo aktiivselt Ameerika Kaubanduskoja (AmCham) IP komitee töös.

    Pirjo on töötanud pikalt ka Euroopa juhtivas rakendusteaduslikus Fraunhoferi Instituudis. Seal analüüsis ta erinevate riikide innovatsioonistrateegiaid, tehnosiirde läbiviimise võimekust ning uusi ärimudeleid intellektuaalse omandi kommertsialiseerimiseks.

    Oma igapäevases töös ühendab ta edukalt erialased teadmised rahvusvahelise töökogemusega.

    Pirjo saab Sind aidata järgmiste küsimustega:

    • Äriühingu asutamine ja osanikevahelised suhted
    • Investeeringute kaasamine
    • Intellektuaalse omandi kaitse ja strateegia (autoriõigused, kaubamärgid, patendid, disain jm)
    • Andmekaitse
    • Kasutustingimused ja privaatsuspoliitika
    • Lepingulised suhted töötajatega ja alltöövõtjatega
    • Toodete ja teenuste müügi- ning turunduslepingud
    • Lepingulised läbirääkimised Eesti ja välisriigi partneritega (nt konsortsiumilepingud)
  • Priit Kallas

    Ärimentor - Internetiturundus

    Priit Kallas on turunduse ja reklaamiga internetis tegelenud üle 15 aasta. Tema tugevamaks pooleks on tulemustele orienteeritud tegevuste planeerimine ja ellurakendamine. Priit on aidanud kaasa paljude Eesti tipp-brändide turundamisele internetis. Lisaks praktilisele tööle tegeleb ta ka oma valdkonnas inimeste harimisega. Priit on esimese eestikeelse internetiturunduse blogi looja ja praegu haldab ta sotsiaalmeedia turundusele keskenduvat blogi www.dreamgrow.com, mida külastatakse üle saja tuhande korra kuus. Seminaridel ja konverentsidel on Priit jaganud teadmisi sotsiaalmeedia- ja digitaalturundusest tuhandetele Eesti ettevõtjatele ning tema elektrooniliste materjalidega on tutvunud sajad tuhanded turundajad üle maailma. Võta Priiduga ühendust:

    • kui tahad tuua potentsiaalsed kliendid oma kodulehele,
    • panna kodulehe külastaja tehingut sooritama,
    • leida kliente välisturgudel,
    • kasutada sotsiaalmeediat turunduses,
    • luua lojaalsusprogramme ja muuta kliendid püsiklientideks.
  • Rando Rannus

    Ärimentor - strateegia, ärimudelid, (interneti)turundus, B2B müük

    Rando on olnud tegev nii juhtimiskonsultandina (PwC’s) kui ka (interneti)ettevõtjana. Viimase 9 aastaga ehitas ta koos partneritega üles ühe suurima internetireklaami ettevõtte Baltikumis (SmartAD) & tegi sellele eduka exiti (TV3’le), olnud aktiivne Eesti Startup Juhtide klubis. Oma töös on ta kokku puutunud väga erinevate valdkondade ettevõtetega, aidanud neid nii nõu kui jõuga, mistõttu saab ta aidata järgmistel teemadel:

    • Strateegia
    • Ärimudel & väärtuspakkumine
    • Nii strateegiline kui ka taktikaline (interneti)turundus
    • Ärianalüütika
    • B2B müük

     

     

  • Rauno Pello

    Ärimentor - bränding ja teenusedisain

    Pellol on pikajaline kogemus turunduse, reklaami ja disaini alal. Sealhulgas on ta juhtinud reklaamiagentuuri TBWA\Guvatrak ja üritusturundusagentuuri TEQUILA\. Täna tegeleb Pello igapäevaselt teenusedisaini ja brändistrateegiate väljatöötamisega rahvusvahelises teenusedisaini- ja brändinguagentuuris Brand Manual.

    Lisaks disaini ja brändingu alasele töökogemusele on Pello õppinud Estonian Business School’is (EBSis) rahvusvahelist ärijuhtimist. Samuti on Pellol oma suhe moega. Ta on osalenud SuperNoova moekonkursside finaalides, ERKI moeshow’del ning müünud omad rõivaid nii Tallinna Kaubamajas kui Nu Nordikus.

    Pello nõustab järgmistel teemadel:

    • brändistrateegia
    • turundusstrateegia
    • teenusedisain ja disainmõtlemine
    • kasutajakogemus ja kliendi teekonna kaardistus
    • brändi ja ettevõtte põhialused (väärtused, eesmärk, visioon, missioon)
    • vastutustundlik ettevõtlus
    • taustauuringud (tarbija ja konkurents)
    • muudatuste juhtimine
  • Ruth-Helene Melioranski

    Ärimentor - toote- ja teenusedisain

    Ruth-Helene on disainer, kes on enam kui 20 aastat disaininud tooteid, keskkondi, teenuseid ja viimasel kümnel aastal süvendatumalt arendanud disainistrateegiaid, teinud kasutajauuringuid ja disainiteadust. Lisaks disaini- ja arhitektuuribüroo Meliorad partnerina tehtavale disainialasele koostööle Eesti partneritega, on Ruth-Helene panustanud teenusedisaini arengusse Gruusias sealsete avalike teenuste disaini ja koolitustega, teinud koostööd disainivaldkonna ja -teaduse arendamiseks partneritega Suurbritanniast, Türgist, Belgiast, Prantsusmaalt, Saksamaalt, Taanist, Soomest, Bulgaariast jm.

    Täna töötab Ruth-Helene oma äripraksise kõrvalt Eesti Kunstiakadeemias disainiteadurina ning õppejõuna EKA ja TTÜ ühisõppekava Design & Engineering heaks. Disainijuhtimise, teenusedisaini ja disainiteooria loenguid peab ka Tartu Ülikoolis ja Tallinna Ülikoolis, lisaks viib läbi lühemaid ja pikemaid koolitusi ettevõtetes ja avaliku sektori asutustes.

    Ruth diskuteerib meelsasti järgmistel teemadel:

    – disainistrateegiad

    – toote- ja teenusedisain

    – kasutajauuringud, sh kasutajateekond, kasutajakogemus jm

    – disaini juhtimine

  • Satoshi Joshua Ogawa

    Ärimentor- pakendite ja esitluste disain, eksport (Jaapan)

    Satoshi Joshua Ogawa on Belgias registeeritud ja litsentseeritud arhitekt, kes omab üle 18 aasta pikkust professionaalset kogemust. Tal on ka lühiajaline õppejõu kogemus EKA-s ja Euroakadeemias. Tal on teadmised ja kogemused mitmetes disainivaldkondades nagu arhitektuur, linnaplaneerimine, sisearhitektuur, tööstusdisain, mööblidisain, graafiline disain, pakendikujundus jne. Oma töös kasutab ta erinevaid materjale, värve ning rakendab ka erinevates maailmajagudes omandatud laialdasi kultuurialaseid teadmisi. Ta panustab ka Eesti-Jaapani vaheliste majandussidemete arendamisesse läbi erinevate ürituste korraldamise Eesti-Jaapani Kaubanduskoja alt. Organisatsioon keskendub väikese ja keskmise suurusega ettevõtetele ning regionaalsetele omavalitsustele, loomaks kontakte ning olemaks edukas Jaapani turul.

    Tema teadmised võimaldavad assisteerida idufirmasid järgnevates aspektides:

    • toormaterjalide allikate ülevaatamine/edendamine, materjalide/koostisosade käsitlemine ning töötlemine – keskkonnamõju vähendamine erinevates töötlemisfaasides
    • nõuanded parema klienditeeninduse ning klientide rahulolu tõstmise osas
    • lõpp-produktide kvaliteedi parandamine
    • parem pakendite disain virnastamiseks, pakendite sisu kaitsmiseks jms
    • nõuanded värvivaliku osas, abi materjalide valikul erinevatele turgudele ning kliimatingimustele suunatud toodete osas
    • teadmiste jagamine erinevate kultuuriliste aspektide, demograafiliste näitajate ning maksemeetodite osas
    • nõuanded poe vitriinide paremaks kujundamiseks ning nähtavuse suurendamiseks – küsimustele vastamine e-poodide kohta.
  • Siiri Käpa

    Ärimentor - tootmine ja logistika

    Siiri on töötanud 15 aastat rahvusvahelise ettevõttes finantsjuhina, olnud  tootmis- ja logistikaettevõttes tegevjuht.

    Looduskosmeetikat tootvas ettevõttes JOIK OÜ on ta olnud viimased neli aastat tootmisjuht. Täna on ettevõte märkimisväärses kasvutrendis.

    Selleks, et tootmine tagaks kasvutrendi, on JOIK meeskond teinud antud valdkonnas märkimisväärseid uuendusi nii protsesside juhtimises kui ka investeeringutes.

    Kuna Eestis on puudunud tootmisjuhtide eriala, siis on Siiri oma teadmised omandatud selle valdkonna arvestatavatelt kursustelt, teiste ja enda kogemustest.

    Ettevõttes lähtutakse LEAN juhtimisest, mille efektiivsust märgati kohe peale kasutusele võtmist. Ühe töötajaga väiketootmise ettevõttest on 12 aastaga kasvanud 19 töötajaga välisturgudele jõudnud arvestatav loodukosmeetikatootja.

  • Sven Ulmand

    Ärimentor - SEO, kodulehekülgede UX

    Digiturunduse ja SEO kogemust üle 15 aasta. Minu kirg on aidata kodulehekülgede omanikel aru saada, kas veebilehte külastav inimene leiab sealt selle, mida ta otsima tuli ja sooritab seejärel ka soovitud tegevuse(d). Ära proovi hambad ristis midagi jõuga maha müüa, vaid aita inimestel osta!  Kodulehekülje hea leitavus otsingumootorites (SEO) on tagajärg, mitte põhjus koduleheküljel muudatuste tegemiseks.

  • Taavi Kalvi

    Ärimentor - Google AdWords & Google Analytics

    Taavi Kalvi Google Premier Partner agentuuri Holini üks asutajatest. Agentuur aitab ettevõtetel rahvusvaheliselt kasvada tänu targale andmete analüüsile ning keerulistele Google AdWordsi reklaamikampaaniatele.

    Taavi on aidanud ettevõtetel kasvada nii Euroopas, Aasias, Põhja-Ameerikas kui ka Austraalias ning hallanud igakuiselt Google AdWordsi reklaamieelarveid, mis ulatuvad sadadesse tuhandetesse eurodesse.

    Taavi poole võib pöörduda järgmiste teemadega:

    • mida pidada silmas Google AdWordsi kampaaniate ehitamisel, et tagada edu nii Eestis kui ka rahvusvahelistel turgudel;
    • levinumad vead, mida turundajad kampaaniate ehitamisel ja seadistamisel teevad;
    • kuidas hinnata selle turunduskanali üleüldist potentsiaali;
    • kuidas analüüsida konkurentide tegevust Google otsingumootoris ning kuidas see info enda kasuks nutikalt tööle panna;
    • Google Analyticsi kasutamine, kuidas tänu olemasolevatele andmetele teha paremaid turunduslikke otsuseid ning seeläbi ettevõtte käivet kasvatada.
  • Ulvi Kala

    Ärimentor - tootearendus, juhtimine, meeskonnatöö

    Ulvi on moedisaineritele tootearendusteenust pakkuva ettevõtte Baltic Intertex juht ja asutaja. Ta on nullist alustanud ettevõtja, kes on ise kõik ettevõtte arenguetapid läbi kogenud, kuid kellel endiselt silm särab, kui kusagil uusi väljakutseid näeb. Ulvi soovib mentorina edasi anda ettevõtluse võlusid ja valusid, mida ta on ise kogenud läbi 19. aasta pikkuse ettevõtjaks olemise praktika. Ulvi valdkondlikud kogemused ja tugevused on turundus, juhtimine, müük, meeskonnatöö, tootearendus, psühholoogia ja ajaplaneerimine.

  • Urmas Lilleorg

    Ärimentor - Bränding

    Urmas Lilleorg on reklaamiagentuuri The Division asutaja, partner ja strateeg. Urmasel on 20 aastat väärtuslikku kogemust reklaami, turunduse ja brändingu vallas. Ta on isiklikult osalenud paljude tuntud Eesti brändide nagu Estonian Air, Tere, EMT, Elion, Eesti Energia loomisel ja arendamisel. Igapäevane töö nii Eesti kui rahvusvaheliste klientidega turunduskommunikatsiooni vallas on andnud talle hea ülevaate ja sügava mõistmise erinevatest strateegiatest ja lähenemistest. Urmas on olnud minevikus ja on ka täna hinnatud mentor mitmele noorele ettevõttele ja talendile.